Mõned üldised juhised.
Õpieesmärk: omandatud teadmiste ja kogemuste võrdlev ja üldistav kordamine. |
Vastamata
Vastatud
Täiendamist ootav
Täiendatud
Hinnatud
|
ID | P | Ülesanne või küsimus | |
---|---|---|---|
3706 | 1 | Millise arvutusmeetodi abil näitaksid, et tudengite oskus ülesandeid lahendada suureneb geograafilise andmetöötluse õppeaine läbimise järel ja see muutus ei ole juhuslik? Märgi vastuses, millise mõõdikuga võrdleksid lahendamisoskust. |
Ava |
3740 | 1 | Milliseid meetodeid on õige kasutada laste arvu ja perekonna sissetuleku vahelise seose olemasolu kontrollimiseks (olulisustõenäosuse määramiseks)? | Ava |
3684 | 1 | Tervisekaitseorganisatsioon uurib tänavatolmu seost kopsuhaiguste sagedusega. Haiguse sageduse kohta hangitakse andmed kahte tüüpi elurajoonidest: tolmustest ja puhtamatest. Tolmu tihedust ja sagedust täpsemalt ei mõõdeta.
|
Ava |
3669 | 2 |
|
Ava |
3759 | 2 | Autoomanik mõtiskleb, kas tasub sõlmida sõidukikindlustust. Tal on 30 aasta jooksul olnud 5 õnnetusjuhtumit, kus kindlustusest oleks abi olnud.
|
Ava |
3714 | 2 | Kartograaf teeb katse esmakursuslastega ja magistrikraadi kaitsma asuvate tudengitega. Igal isikul palutakse interpreteerida kaardikujutist. Kaardi mõistmise alusel koostatakse kõigi katses osalenud tudengite paremusjärjestus.
|
Ava |